به گزارش مشرق، محمدرضا بیدخام معاون شرکت مخابرات استان تهران، با اشاره به برنامههای شرکت مخابرات استان تهران برای ارتقاء و بهبود کیفیت سرویس اینترنت پرسرعت در سال 94 اظهارداشت: بهبود وضعیت کیفیت و پشتیبانی و مدیریت پهنای باند اولویت شرکت مخابرات تهران برای سال جاری است.
معاون بازاریابی و فروش شرکت مخابرات استان تهران با بیان اینکه هماکنون این شرکت دارای 200 لینک STM1 (اینترنت) است، گفت: ظرفیت پهنای باند این شرکت در سال 94 افزایش خواهد یافت.
وی گفت: همچنین cash server استان البرز و منطقه 2 راهاندازی شده و در سال جاری در باقی مناطق تهران نیز راهاندازی خواهد شد.
Cache server یک Proxy سرور است که می تواند هنگام کار کردن کاربران، سایتهای بازدید شده توسط آنها را در خود نگهداری کند و در صورتی که کاربر دیگری بخواهد همان سایتها را بازدید کند با سرعت بیشتر و صرفه جویی در پهنای باند پاسخ خود را از طریق Cache server دریافت کند. Cache server در پهنای باند صرفه جویی می کند و سرعت دسترسی را افزایش می دهد.
بیدخام تصریح کرد: تشویق مشترکان سرویس ADSL به انتقال به سرویس حجمی و Prepaid از دیگر برنامههای مخابرات است.
معاون شرکت مخابرات استان تهران تصریح کرد: افزایش رضایتمندی مشترکان با ارتقا سامانه 2020، کاهش تعداد خرابیها، افزایش سرعت رفع خرابی و ارتقای کیفیت پاسخگویی در سال جاری در دستور کار خواهد بود.
وی با تاکید بر اینکه در سال جاری CRM مشترکان خانگی و تجاری ارتقاء خواهد یافت، توضیح داد: درصدد ارائه قرار داد SLA (ضمانتنامه سطح کیفیت سرویس) با مشترکان خانگی هستیم.
معاون بازاریابی و فروش شرکت مخابرات استان تهران با بیان اینکه هماکنون این شرکت دارای 200 لینک STM1 (اینترنت) است، گفت: ظرفیت پهنای باند این شرکت در سال 94 افزایش خواهد یافت.
وی گفت: همچنین cash server استان البرز و منطقه 2 راهاندازی شده و در سال جاری در باقی مناطق تهران نیز راهاندازی خواهد شد.
Cache server یک Proxy سرور است که می تواند هنگام کار کردن کاربران، سایتهای بازدید شده توسط آنها را در خود نگهداری کند و در صورتی که کاربر دیگری بخواهد همان سایتها را بازدید کند با سرعت بیشتر و صرفه جویی در پهنای باند پاسخ خود را از طریق Cache server دریافت کند. Cache server در پهنای باند صرفه جویی می کند و سرعت دسترسی را افزایش می دهد.
بیدخام تصریح کرد: تشویق مشترکان سرویس ADSL به انتقال به سرویس حجمی و Prepaid از دیگر برنامههای مخابرات است.
معاون شرکت مخابرات استان تهران تصریح کرد: افزایش رضایتمندی مشترکان با ارتقا سامانه 2020، کاهش تعداد خرابیها، افزایش سرعت رفع خرابی و ارتقای کیفیت پاسخگویی در سال جاری در دستور کار خواهد بود.
وی با تاکید بر اینکه در سال جاری CRM مشترکان خانگی و تجاری ارتقاء خواهد یافت، توضیح داد: درصدد ارائه قرار داد SLA (ضمانتنامه سطح کیفیت سرویس) با مشترکان خانگی هستیم.